Sunday 11 September 2011

Gambatte!!!

salam wbt..;)
Dah begitu lama tak update blog..mungkin sibuk.juga kerana takdak idea ar..
Alhamdulillah dah abes primary care medicine posting!!! cukup benar sangat sangat menarik..huhu..
Sekarang aku akan melangkah ke posting neurosurgery..menakutkan..
tapi..aku akan terus bersemangat!! insyaallah aku akan lakukan terbaik..takkan aku kecewakan diriku lagi..huh!
takkan daku kecewakan mereka yang banyak juga berbakti pada diri ini..=)
walaupun kadang kadang aku merasakan ia sangat sukar dan mustahil..insyaallah ia takkan ada tiada mustahil bagiku..
Allah..bantulah aku..
aku ingin teruskan perjalanan usaha ini..biarpun sudah aku akhirkan di setiap penghujungnya dengan tanda noktah. aku terus ku sambung ia menjadi sebuah cerita.insyaallah..
gambatte!!!!! usaha jangan give up!

pesan abang:
Sometimes Allah gives us second chance. keep up praying for a better chance..dont give up...
to my brother:
Insyaallah..I will!!

wassallam..=)

No comments:

Post a Comment