Saturday 18 December 2010

~instinct 1~

salam wbt..

saya tidak mampu berkata apa apa secara lisannya..sedangkan di dalam hati saya bermacam macam perkara yang ingin saya sampaikan..walau apa pun saya tak boleh terlalu berterus terang dalam semua perkara. Yang saya tahu, saya perlu pandai dalam menuturkan kata kata dan saya rasa saya perlu juga pandai menjaga perasaan saya sendiri. sebab, mak dan ayah saya tidak bersama saya waktu ini. Dan saya sendiri pun tak juga gemar bercerita kepada mereka tentang hal remeh begini..saya banyak cerita, tapi saya tak pandai..
sesuatu yang saya risau berlaku akan sentiasa kena pada saya..instinct cukup kuat mengatakan ya..tapi saya cuba mempositif kan fikiran saya dengan mengatakan bahawa Allah tahu kemampuan saya..ada kebaikan di situ
tapi kadang kadang saya rasa saya tidak mampu untuk melakukannya..
tapi saya kena teruskan juga...walaumacam mana pun..
life is like a marathon..sometimes..tired

No comments:

Post a Comment