Wednesday 6 October 2010

DOA

Salam wbt..
~Marilah sama sama kita menadah tangan berdoa..sentiasa memohon dan mengharap kepada Pencipta Yang Maha Agung.~
......moga hidup kita lebih bermakna......

"Ya Allah..kurniakanlah aku kejayaan di dunia ini...agar kelak aku dapat berbakti untuk agama, bangsa dan tanah airku"

"Wahai Tuhan Yang Maha Mendengar,berikanlah aku kesihatan agar dengannya aku dapat berusaha mencari rezeki yang bertaburan di bumi milikMu dan agar kami bahagia."

"Wahai Zat Yang Maha Kaya,kurniakanlah aku rezeki yang melimpah ruah agar dengannya aku tidak meminta minta kepada selain daripada-Mu juga aku dapat berkongsi bahagia dengan orang susah dan golongan yang memerlukan di sekelilingku."

"Ya Allah..izinkanlah dia sebagai pasangan hidupku jika itu yang terbaik untukku agar kami dapat membina keluarga bahagia berpaksikan mawaddah wa rahmah.Keluarga sakinah yang dapat meneruskan generasi soleh untuk masa akan datang."

~Ya Allah...berkatilah hidup kami...permudahkanlah bagi kami tiap tiap urusan yang kami lakukan...bantulah kami ya Allah,untuk membersihkan hati hati kami.~
wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment